קבוצת הכדורגל של עמותת קהילת שבט הנובה

קבוצת הכדורגל של עמותת קהילת שבט הנובה נולדה מתוך הרצון לבנות מחדש את כוחנו ואחדותנו, לחבר בין שורדי הקהילה ולהעצים אתכם בעזרת החבר הטוב ביותר – הספורט.
לספורט תפקיד מרכזי בתהליך השיקום, ולכדורגל תרומה יוצאת דופן בשל היותו ספורט המבוסס על משחק קבוצתי הדורש עבודת צוות. הכדורגל מטפח רעות, מחזק את תחושת השייכות, מעודד משמעת עצמית ומחויבות, ומספק מרחב בטוח שבו ניתן להיבנות יחד, להתגבר על אתגרים ולחוות הישגים משותפים. המשחק המשותף מעמיק את הקשרים החברתיים, מעלה את הביטחון העצמי ומעניק תמיכה רגשית בתוך מסגרת קבוצתית תומכת.
האימונים מתקיימים במרכז הספורט הלאומי הדר יוסף (ולודרום ת"א) בימי שני בשעה 20:15. חנייה בחינם זמינה במקום ותחנת הרכבת הקרובה היא "ת"א אוניברסיטה"..
הקבוצה מנוהלת על ידי פז עמר, המשמש כמנהל אדמיניסטרטיבי מטעם העמותה, ואחראי לתיאום הלוגיסטי של האימונים והקשר עם המשתתפים, וים רוזנבאום, שאחראי על האימונים ביפו. מאמן הקבוצה גיא קמין והצוות מקפידים על אווירה תומכת, מחזקת ומכילה, שבה כל משתתף מרגיש חלק מקבוצה מלוכדת.
בקרוב, ייפתחו קבוצות נוספות בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים ברחבי הארץ, כדי לאפשר לעוד חברי קהילה ליהנות מהתמיכה ומהשיקום שהכדורגל מספק.
 
לרישום לקבוצת הכדורגל: