לילה כיום יאיר

אופן מתן הטיפולים\שירותים

עמותת "לילה כיום יאיר (ע"ר)"

מושב עופר (ת.ד. 14 מושב עופר).

טלפון: 052-4722558

מייל: Laylakeyomyair0@gmail.com

תאור השירותים\הטיפולים המוצעים

מרחבי הריפוי המשלבים מטפלים וכלים של גוף, נפש, רוח, תודעה, מוסיקה, תנועה, יצירה, וקהילה. הטיפולים ניתנים על ידי מטפלים מהשורה הראשונה בארץ, בתחום טראומה ופסיכדליה.

אורך השירות:

המהלך בנוי משלושה שלבים:

1. ריטריט של 30 שעות בחאן יפיפה, טבול בטבע, בו מתאפשר מהלך עמוק של מגע עם החוויה במקום בטוח ועוטף, פיזית ונפשית, תחת עיניים מלוות מקרוב. התנאים מאפשרים מהלך ריפוי אישי, לצד עבודה קבוצתית בה נוצרים אינטימיות, קירבה, ואפשרות לחוות אמון, תקווה, משמעות, חיבור, שייכות, רגעים של חסד, שחרור, ואהבה.

במהלך הרטריט ניתנים כלים אישיים וקבוצתיים, המוכחים כמאפשרים תהליכי עיבוד מיטביים במצבי טראומה, הקטנת הסיכון של התפתחות ptsd, והגדלת האפשרות לצמוח מתוך הטראומה.

2. חמישה טיפולים אישיים העומדים לרשות ובחירת המשתתפים, בהאקומי או ב emdr, לאחר ששהתנסו בהם בקבוצה.

3. מפגשי אינטגרציה ומרחבי ריפוי במשך במשך השנה כולה.

מה אורך מפגש: אורך רטריט 30 שעות.

מבוסס תרומות והתנדבות.

הרטרטים מובלים על ידי שירה ברוקנר, שמגיעה מעולמות הטיפול, וניצן קרן שבא מעולמות ההפקה והארוח.

שירה ברוקנר -

בעשרים שנה האחרונות מלווה אנשים בתהליכים אישיים, וחוקרת עולמות הגוף והנפש. מאמינה ויוצרת מרחבי ריפוי המשלבים עבודה דרך גוף, נפש, רוח, תודעה, טבע, יצירה, וקהילה.

בהכשרה הפורמלית, פסיכולוגית קלינית. נסיון עשיר בטיפול במצבי טראומה עם רקע של התערבויות לאחר ארועים, וניהול צוותים טיפוליים במצבי קצה במסגרות שונות: צבא, בית מאזן, ועוד. זאת לצד הכשרות רבות בעולם התנועה, והכשרה של טיפול בפסיכדליה.

ניצן קרן -

בעלים של חברת הפקה המתמחה בהפקת ריטריטים מחוברים למוסיקה וטבע. יזם ריטריטים מהנבחרים בארץ, כמו ZOE, ועובד עם חברות וארגונים בינלאומיים.